Reklama
  • Poniedziałek, 20 lutego (09:05)

    Składniki: 1 duża bagietka, 3 jajka, 1 czerwona cebula, kilka pomidorków rzymskich, 1 opakowanie anchois (lub koreczków helskich), 1/2 pęczka natki, oliwa , czosnek, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 lutego (09:05)

    Składniki: 1,5 szklanki mleka, 1 szklanka płatków owsianych, 2 duże dojrzałe gruszki, naturalny miód lub cukier trzcinowy do smaku, 1 łyżeczka mielonego cynamonu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 lutego (15:05)

    Składniki dla 4 osób: 4 kromki pieczywa tostowego • 15 dag sera mozzarella • łyżka masła • 4 łyżki koncentratu pomidorowego • łyżka oliwy • papryka słodka w proszku • szczypta chili • ogórek • 20 dag żółtego sera w kawałku • liście bazylii • sól • pieprz • posiekane pistacje lub inne orzechy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 lutego (15:05)

    Składniki dla 4 osób: 8 kromek chleba tostowego • dojrzałe awokado • pół pęczka natki pietruszki • 10 dag sera feta • 10 dag sera kremowego kanapkowego • 4 plasterki szynki • 2 rzodkiewki • oliwa • cytryna • pieprz • sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 lutego (15:05)

    Skład na 4 porcje: ● długa bagietka, 400 g pieczarek, 2 łyżki masła, 2 cebule, 200 g żółtego sera, łyżeczka suszonego oregano, sól i pieprz do smaku, olej do smażenia cebuli i pieczarek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 stycznia (13:00)

    14 dag płatków owsianych, 5 dag mąki pszennej, 2 łyżki cukru, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 200 ml mleka, 1 jajko, 5 dag masła, 5 dag brązowego cukru, 2 średnie banany, 5 dag rodzynek sułtanek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 stycznia (13:00)

    1 cebula 1 ząbek czosnku 1 łyżka oliwy 25 dag mrożonego szpinaku 12 płatów makaronu lasagne sól D pieprz gałka muszkatołowa 25 dag serka ricotta 12 jajek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 stycznia (13:00)

    5 jajek, 1 czerwona papryka, 2 małe cebule, 2 łyżki oliwy, 2 łyżki koncentratu pomidorowego, 1 puszka pomidorów w kawałkach, 100 ml bulionu warzywnego, 1 łyżka octu balsamicznego, 1-2 łyżeczki cukru, 1-2 łyżeczki mielonej słodkiej papryki, 1/2 łyżeczki pieprzu kajeńskiego, sól, mielony czarny pieprz, 1/2 pęczka natki pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 stycznia (14:05)

    Składniki: 20 dag edamame (niedojrzałe strąki soi), 10 dag kremowego twarożku, łyżeczka masła sezamowego, 10 dag pistacji, sok z cytryny (do smaku), garść świeżej kolendry, pieprz. Przygotowanie:

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 grudnia 2016 (13:05)

    Składniki na 1 porcję: ● pół szklanki suchej kaszy jaglanej ● szklanka wody ● pół szklanki mleka ● szczypta soli ● garść drobnych rodzynek ● brzoskwinia lub inny świeży owoc ● łyżka naturalnego miodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0