Reklama
  • Czwartek, 16 czerwca (14:00)

    Składniki: 4 kromki chleba tostowego, 10 dag wędzonego łososia, 2 jajka, duża kulka mozzarelli, 2 łyżeczki majonezu, łyżka posiekanego szczypioru, masło śmietankowe, pieprz czarny świeżo mielony.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 czerwca (14:00)

    Składniki: 2 jajka, 1/2 pęczka botwinki (same liście, bez buraczków), 2 łyżki drobno posiekanego szczypiorku, łyżka masła, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 25 dag szpinaku, po 1 strąku żółtej i czerwonej papryki, 1 cebula, 8 jajek, 1/3 szklanki mleka, 4 łyżki mąki, 5 dag startego żółtego sera, sól, pieprz, gałka muszkatołowa, masło

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 1 duże dojrzałe awokado, 1 cytryna lub limonka, 6 jajek, 1 łyżka octu, 6 tostów pszennych, 1-2 ząbki czosnku, kolendra, po 2 łyżki białego sezamu, pestek słonecznika i płatków migdałowych, pół szklanki sosu pomidorowego, sól, pieprz, 750 ml bulionu, 5 dag wędzonego boczku, sól, pieprz, świeży majeranek do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 1 pęczek zielonych szparagów, 20 dag mrożonego groszku, 15 dag sera typu feta, cytryna, 2-3 łyżki jogurtu, cukier, 1 pęczek mięty, czosnek, 8 kromek jasnego pieczywa, 3 dag parmezanu, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (11:00)

    Składniki: 1 duża czerwona papryka, 1 mała główka sałaty, 500 g piersi z indyka, listki oberwane z dwóch gałązek tymianku, sól, świeżo mielony czarny pieprz, 2 łyżki oleju rzepakowy, 4 gotowe chlebki pita,1 ząbek czosnku, 1/4 pęczka szczypiorku, 150 g serka śmietankowego, 1 łyżka mleka, 75 g gęstego serka śmietankowego, 1/2 zielonego ogórka, 2 gałązki świeżej mięty, 200 ml gęstego kremowego jogurtu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 czerwca (13:05)

    Maj rozpocznij w rytmie slow food. Śniadanie zjedz na świeżej, soczyście zielonej trawie w cieniu kwitnących jabłoni. Przy akompaniamencie szumu drzew zawartość piknikowego kosza zamieni się w prawdziwą ucztę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 maja (13:00)

    • 8 jajek • 100 g liści szczawiu • 8 łyżek startego sera żółtego • 6 łyżek oliwy • sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 maja (15:05)

    Składniki na 4-5 porcji: 60 dag twarogu, np. półtłustego, 1 puszka tuńczyka w sosie własnym, 1 łyżeczka prażonej cebulki, 6 suszonych pomidorów w oleju, ½ łyżeczki koncentratu pomidorowego, świeże zioła, np. szczypiorek, bazylia, 2-3 ząbki czosnku, jogurt naturalny, słodka mielona papryka, chili w proszku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (11:00)

    Składniki: 3 kromki chleba, garść rukoli, 4 plasterki sera białego, 2 łyżeczki gęstej śmietany, awokado, pieprz, sok z połówki cytryny, oliwa, sól, szczypiorek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0