Reklama
  • Dzisiaj, 27 lutego (13:05)

    Składniki ciasta: 50 dag mąki, 100 ml mleka, 200 ml wody, 5 dag oleju, łyżeczka cukru, 2 łyżeczki soli, 3 dag drożdży. Ponadto: 4 parówki, 2 duże cebule, przecier pomidorowy, olej, 3 dag sera żółtego, oregano, bazylia, żółtko i mleko do smarowania

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 26 lutego (12:00)

    Składniki na 4 porcje: ● 4 długie parówki cielęce lub frankfuterki ● 4 duże jajka ● łyżka masła ● łyżka oliwy ● pieprz ● sól ● ostra papryka ● 4 łyżki szczypiorku lub koperku ● chleb tostowy lub bułeczki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 lutego (13:05)

    Składniki: bułka typu hamburger z sezamem, czerwona cebula, sałata, serek brie, szczypiorek, majonez, czarne oliwki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 lutego (13:05)

    Składniki: 3 kromki chleba wieloziarnistego, 40 dag pieczonej piersi kurczaka przyprawionego ziołami, 2 dymki, 2 pomidory, ząbek czosnku, 4 łyżki oliwy, kilka liści sałaty, ogórek, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 lutego (13:05)

    Składniki: 4 bułki, pomidor , 4 jajka, cebula, kilka liści sałaty, olej, zioła prowansalskie, sól , pieprz, 4 plastry bekonu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 24 lutego (13:05)

    Składniki: 8 plasterków baleronu, 8 plasterków salami (ew. podsuszanej kiełbasy krakowskiej), 8 plastrów żółtego sera, czerwona papryka, rukola, ogórek. Do grzanek: 1/4 kostki masła, 12 kromek bułki wrocławskiej, 4 ząbki czosnku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 lutego (13:00)

    Składniki: 4 pszenne bułeczki, 20 dag twarożku, 1 łyżka masła, 1-2 łyżki soku z cytryny, 1-2 łyżki cukru pudru, 2 banany, 5 dag gorzkiej czekolady, żółty pisak lukrowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 lutego (14:00)

    Składniki: 8 jajek wbitych do miski, łyżka oleju, brokuł, czerwona papryka, 2 dymki, 100 g pieczarek lub boczniaków, ew. po 50 g każdych, 2 ząbki czosnku, czerwona papryczka chilli, 1/2 łyżeczki cukru, 1/4 szklanki bulionu warzywnego, 1/4 szklanki sosu ostrygowego (np. TaoTao, ok. 7 zł), garść orzechów nerkowca

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 lutego (14:00)

    Składniki: dojrzałe awokado, 3 limonki, 3 łyżki jogurtu naturalnego 0 proc., oliwa, 1/2 pęczka świeżej kolendry, mała cebula, marchewka, 1/2 białej kapusty, świeża papryczka chilli, 8 dużych jajek, 60 g sera cheddar

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 lutego (11:00)

    Składniki: szklanka kaszy jaglanej, 2 op. cukru waniliowego, 20 dag maku, 2 jajka, 3 łyżki miodu, pół op. rodzynek, 3 duże jabłka, cynamon.

    Czytaj więcej Komentarzy:0