Reklama
  • Wczoraj, 24 maja (13:00)

    • 8 jajek • 100 g liści szczawiu • 8 łyżek startego sera żółtego • 6 łyżek oliwy • sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 maja (15:05)

    Składniki na 4-5 porcji: 60 dag twarogu, np. półtłustego, 1 puszka tuńczyka w sosie własnym, 1 łyżeczka prażonej cebulki, 6 suszonych pomidorów w oleju, ½ łyżeczki koncentratu pomidorowego, świeże zioła, np. szczypiorek, bazylia, 2-3 ząbki czosnku, jogurt naturalny, słodka mielona papryka, chili w proszku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (11:00)

    Składniki: 3 kromki chleba, garść rukoli, 4 plasterki sera białego, 2 łyżeczki gęstej śmietany, awokado, pieprz, sok z połówki cytryny, oliwa, sól, szczypiorek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (14:05)

    Chrupiący rogalik z ciasta francuskiego, zwany croissant (wymawia się krłasą), Francuzi jedzą na śniadanie. Także w Polsce cieszy się coraz większym powodzeniem. Z konfiturami: Klasyczny croissant (z franc. – sierp księżyca), bez żadnego nadzienia, jada się z konfiturami lub posmarowany masłem. Albo odrywa się kawałki rogalika i macza w kawie z mlekiem. Jak pudding: Potrzebne będą 2 croissanty bez nadzienia, 2/3 szklanki mleka, 2 łyżki kakao, 2 łyżeczki cukru, jajko i łyżeczka c

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:00)

    ●100 g krewetek koktajlowych ●1/2 awokado ●pomidor ●2 łyżki lekkiego majonezu ●sok z 1/2 cytryny ●2 cienkie plastry wędzonej lub dojrzewającej szynki ●2 duże liście sałaty masłowej ●dowolne pieczywo ●bulion ●pieprz, sól ●masło

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:00)

    ●4 jajka ●3 łyżki mleka (może być roślinne) ●2 łyżki mąki ●masło lub olej do smażenia ●sól, pieprz. Farsz: ●pęczek szczawiu ●100 g wędzonego boczku w plastrach ●cebula ●sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 maja (08:05)

    Składniki: ✦ jajka, 2 szt.✦ szpinak, 30 g ✦ pieczarki, 20 g ✦ 1 łyżka masła ✦ gałka muszkatołowa (szczypta) ✦ 1 ząbek czosnku ✦ pieprz czarny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 maja (15:00)

    ● 8 kromek chleba ● szklanka mrożonego zielonego groszku ● pęczek szparagów, obranych i rozkrojonych wzdłuż na pół ● 250 g kremowego twarożku ● skórka starta z cytryny i sok ● łyżka oliwy ● szklanka mięty ● 1/3 szklanki startego twardego sera ● sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 maja (15:00)

    ✓ 1/2 szklanki zielonego łuskanego grochu ● 1/2 wodorostu wakame (sklepy ze zdrową żywnością) ● pęczek natki pietruszki ● świeżo mielony kolorowy pieprz ● 2 łyżki sosu sojowego ● duży ząbek czosnku ● garść prażonych pestek dyni ● 1/2 łyżeczki oliwy do gotowania ● 5-6 łyżek oleju z pestek dyni ● kilka kropli soku z cytryny ● po szczypcie kurkumy, majeranku i kuminu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 maja (15:00)

    QMAM KASZE - autorka blogu, Maia Sobczak, jest też autorką książki kulinarnej pod tym samym tytułem. Przekonuje, że pastę można zrobić z tego, co akurat mamy w lodówce.

    Czytaj więcej Komentarzy:0