Reklama
  • Czwartek, 16 kwietnia (11:05)

    Składniki na 2 omlety: 4 jajka, 4 łyżki mąki razowej, 2 łyżki mąki pszennej, 2 łyżeczki cukru wanilinowego, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, szczypta soli, masło do smażenia, 2 opakowania serka homogenizowanego waniliowego (2 x 150 g), 3 banany, 2 łyżeczki cukru, 12 kostek gorzkiej czekolady, 2 łyżki mleka, 6 łyżek mieszanki bakaliowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia (11:05)

    Składniki na 1 omlet 4 jajka • 3 nieduże ziemniaki • 1 l oleju • cebula • łyżka mleka • 1/2 papryki czerwonej • 8 listków bazylii pomidor • łyżeczka masła klarowanego • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia (11:05)

    Składniki na 1 omlet: 3 jajka • 2 łyżki mleka • 10 dag boczku wędzonego • 2 pieczarki • mała cebula • łyżeczka masła klarowanego • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia (11:05)

    Składniki na 1 omlet 2 jajka • łyżka oleju • 2 parówki • cebulka dymka • szczypior • koperek • 1 łyżka mleka • papryka ostra • łyżeczka masła klarowanego • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia (11:05)

    Składniki na 4 sztuki: Na bułki: 15 dag mąki pszennej, 3 dag otrębów lub płatków owsianych, 1 łyżka oleju, 1 dag świeżych drożdży lub ½ łyżeczki suszonych, ½ łyżeczki soli, 1 łyżeczka cukru, 6-7 łyżek letniej wody, 1 łyżka ziaren słonecznika. Ponadto: 4 jajka, 4 plastry sera żółtego, 4 plastry polędwicy, 4 listki sałaty, olej lub masło do smażenia, majonez lub masło, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia (11:05)

    Składniki na 4 sztuki: Na chleb: 33 dag mąki pszennej, 200 ml letniej wody, 1 i ½ dag świeżych drożdży, 2 łyżeczki cukru, ½ łyżeczki soli, 1-2 łyżeczki oleju, 20 dag świeżego szpinaku, 1 mała cebula, 2 łyżki masła, 1-2 ząbki czosnku, 3-4 łyżki śmietany 18 proc., 1 łyżeczka mąki pszennej, 1 łyżka mleka, 4 przepiórcze jajka, olej, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia (11:05)

    Składniki na 4 porcje: Na placuszki: 1 i ½ szklanki mąki pszennej, 1 i ½  szklanki mąki razowej, ¾ szklanki oleju, ¾ szklanki przegotowanej wody, ¾ łyżeczki soli. Na pastę z awokado: 1 dojrzałe awokado, 1 ząbek czosnku, 1 łyżka soku z cytryny, 1 łyżka oliwy z oliwek, ½ łyżeczki soli, świeżo mielony pieprz, 1 pomidor. Na pastę jajeczną: 3 jajka ugotowane na twardo, 1-2 łyżki majonezu, 1 mała cebula, 1 łyżeczka curry, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 kwietnia (11:05)

    Składniki na 2 porcje: 6 jajek, 6 łyżek wody lub mleka, 25 dag pieczarek, 1 średnia cebula, 1-2 ząbki czosnku, 2 garście kiełków, 6 łyżek masła, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 kwietnia (12:05)

    Składniki: • 3 jajka • 1/3 szklanki mleka • łyżka masła • łyżka oleju • pół cukinii • kawałek czerwonej papryki • 1/4 pora • dojrzały pomidor • 2 szalotki • mały pęczek szczypiorku • łyżka tartego parmezanu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 kwietnia (11:00)

    Smakuje z ziołami lub czosnkiem, a także na słodko, np. z owocami i miodem.

    Czytaj więcej Komentarzy:0