Reklama
  • Piątek, 23 stycznia (15:00)

    Składniki: pół szklanki mle ka, 2 dag drożdży, żółtko, 25 dag mąki, 7,5 dag masła, 3 łyżki cukru trzcinowego, 3 łyżki zmielonych migdałów, op. cukru waniliowego, sól, 10 dag rodzynek, koniak.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 stycznia (08:00)

    Składniki: bagietka, 10 dag sera żółtego, łyżka majonezu, świeże zioła (tymianek, natka, koperek), suszone pomidory w płatkach, sól, pieprz, przyprawa do grzanek, margaryna do smarowania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 8 stycznia (15:05)

    Eksperci twierdzą, że talent kucharski mierzy się omletem. Niech to Cię nie zniechęci. Twój omlet nie musi być perfekcyjny, ważne, aby był smaczny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 8 stycznia (08:05)

    Skład na 2 porcje: ● 100 g ryżu długoziarnistego ● pół szklanki startego żółtego sera do zapiekania ● 2 jajka ● 1 pomidor ● łyżka masła ● pęczek szczypiorku ● 2 łyżki bułki tartej ● łyżka suszonych ziół: majeranku, tymianku, oregano ● sól i pieprz kolorowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 7 stycznia (13:00)

    Składniki: 2 długie parówki, 2 kurze białka, pół strąka papryki, sól, papryka, olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 24 grudnia 2014 (08:05)

    Crunchy to połączenie płatków owsianych, orzechów i suszonych owoców z miodem. Jak je przygotować? Orzechy (np. włoskie, laskowe) i suszone owoce (np. morele, śliwki) posiekajmy drobno (ich ilość zależy tylko i wyłącznie od naszych upodobań). Wymieszajmy z płatkami owsianymi, dodajmy sok pomarańczowy oraz miód, tak, żeby całość się skleiła. Przełóżmy na blachę z papierem do pieczenia. Pieczmy w piekarniku w temperaturze 150°C około 40 minut: 15 minut z nawiewem, wymie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 9 grudnia 2014 (12:00)

    SKŁADNIKI: pół szklanki kaszy manny • orzechy (włoskie, ziemne, nerkowca) • pestki dyni, słonecznika • suszone owoce • 2-3 łyżki jogurtu naturalnego • łyżka miodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 26 listopada 2014 (08:05)

    1. Może zrobisz pastę jajeczną? Lubią ją dzieci i dorośli. Jajka ugotowane na twardo zetrzyj na tarce o grubych oczkach lub posiekaj. Dodaj pokrojony szczypiorek, 2 łyżki majonezu i łyżkę masła śmietankowego. Wszystko wymieszaj, posól. 2. Na kromce chleba świetnie smakuje też pasta rybna. Możesz ją zrobić np. z wędzonej makreli albo halibuta. Ryby dokładnie oczyść z ości. Wymieszaj z koperkiem, przypraw szczyptą słodkiej papryki, pieprzem, zagęść majonezem. 3. Jeśli jes

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 21 listopada 2014 (15:00)

    Składniki: 2 kromki z bagietki lub z długiej bułki, 2 jajka, porcja śląskiej kiełbasy, pół strąka czerwonej papryki, łyżeczka masła, sól, kolorowy pieprz , przyprawa do gyrosa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 21 listopada 2014 (10:00)

    Składniki na 1 porcję: ● 1,5 cukinii ● 3 łyżki mąki ● 1/4 kostki sera białego ● jajko ● sól ● pieprz ziołowy ● szczypta proszku do pieczenia ● natka pietruszki ● bazylia ● majeranek ● olej do smażenia ● konfitura z borówek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0