Reklama
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: ugotowane marchewka, pietruszka, seler l przecier pomidorowy, pół słoika suszonych pomidorów bez zalewy, garść orzechów nerkowca, bazylia, szczypta cukru, 2 łyżki oleju, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: 40 dag soczewicy, 3 cebule, 5 pieczarek, czosnek, imbir (mielony lub świeży), majeranek, sól, pieprz, olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 lipca (10:05)

    Składniki: 4 jajka, 4 trójkąciki sera topionego, cebula, 2 ząbki czosnku, 2 łyżeczki musztardy , 3 łyżki majonezu, sól, pieprz czarny mielony, papryka czerwona , zioła do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 lipca (13:00)

    Skład na 4 porcje: ● 4 sznycle z indyka (każdy ok. 150 g) ● 2 półbagietki ● 2 pomidory ● ser mozzarella ● pół słoiczka zielonego pesto ● zioła prowansalskie ● sól i pieprz ● olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 lipca (13:00)

    Skład na 4 porcje: ● 600 g mielonego mięsa z kurczaka ● 2 cebule ● 2 żółtka ● 35 g bułki tartej ● 2 czerwone papryki ● pół ogórka ● mango ● 12 kromek pieczywa tostowego pszennego lub z pełnego ziarna ● ostry sos azjatycki ● olej do smażenia ● sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 lipca (13:00)

    Skład na 10 porcji: ● 150 g małych pieczarek ● 120 g masła ● 4 żółtka ● łyżka soku z cytryny ● 200 g wędzonego indyka pokrojonego w cienkie plasterki ● 10 kromek pszennego pieczywa tostowego albo z pełnego ziarna ● pół puszki brzoskwiń ● pieprz i sól ● pół pęczka szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 500 g fasolki szparagowej, 4 jajka, 250 ml mleka, 1 cebula, 3 łyżki sosu pomidorowego, 80 g startego parmezanu, 2 łyżki posiekanej natki pietruszki, oliwa. Sos:  250 ml mleka, 1 łyżka mąki, 1 łyżka masła, sól, biały pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 12 lipca (14:00)

    Składniki:  2 szklanki (ok. 200 ml) płatków gryczanych,  2-3 szklanki (ok. 200 ml) wody, 1 cały cynamon (kora), 1 gwiazdka anyżu, 1 cały kardamon, miód do smaku, 1 garść suszonej żurawiny, 1 łyżka siemienia lnianego,1 łyżka suszonych jagód goji,1 łyżka uprażonych orzeszków pinii, 1 łyżka pokrojonych w kostkę suszonych jabłek, 1 łyżka pokrojonych w kostkę suszonych moreli, świeże owoce sezonowe: borówki, maliny, jeżyny, porzeczki lub truskawki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 lipca (14:00)

    Składniki na 4 sztuki: 4 krótkie bagietki, 8 mrożonych paluszków rybnych (panierowanych), 1 wężowy ogórek, 4 duże liście sałaty karbowanej, 1/2 pę czka koperku, 1/2 pęczka natki pietruszki, 4 łyżki prażonej cebulki, 5 łyżeczek musztardy, 1 łyżka białego octu winnego, 2 łyżki oliwy z oliwek, sól, świeżo mielony pieprz czarny, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca (08:05)

    Składniki: 1 średni bakłażan, 1 średnia cukinia, sól , po strąku żółtej i czerwonej papryki, pieprz, kilka pieczarek, oliwa, zioła prowansalskie, 1 pęczek bazylii, 4 łyżki orzeszków ziemnych, czosnek budyniu w proszku, polewa czekoladowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0