Reklama
  • Środa, 12 lipca (08:00)

    Składniki: 8 dużych kromek pszennego pieczywa, masło do smarowania, 20 dag gotowanej piersi kurczaka, 4 pieczarki, 1-2 pomidory, pół cebuli, 4 orzechy włoskie, 8 plastrów żółtego sera, sól, grubo mielony kolorowy pieprz, bazylia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 12 lipca (08:00)

    Składniki: 2 jajka, kilka liści roszponki, pół ogórka, pół pęczka rzodkiewek, 6 tostów pszennych, 5 dag serka śmietankowego (lub innego do smarowania), sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 12 lipca (08:00)

    Składniki na 6 porcji: 25 dag piersi kurczaka, 3 jajka, po pół strąka czerwonej i zielonej papryki, 1 cebula, pół puszki kukurydzy, majonez, 2 pomidory, kilka liści sałaty, 6 bułek, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:01)

    Składniki dla 4 osób: 4 jajka • puszka pomidorów krojonych w kostkę • 2 cebule • 2 czerwone papryki • żółta papryka • 2 ząbki czosnku • szczypta suszonej bazylii • szczypta słodkiej czerwonej papryki • 10 dag koziego sera • olej do smażenia • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:01)

    Składniki dla 4 osób: Omlet: 3 jajka • pół szklanki mleka • 5 łyżek mąki • płaska łyżeczka proszku do pieczenia • łyżka masła • sól • pieprz Warzywa: pół puszki groszku konserwowego • 30 dag dyni • 15 dag sera cheddar • 15 dag wędzonej piersi kurczaka • sól • grubo mielony pieprz • koperek do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:06)

    Składniki: 2 ugotowane buraki, 1 pomarańcza, 1 łyżka miodu, 1 bakłażan, 2 ząbki czosnku, 1 garść listków rukoli, po 2 łyżki majonezu i śmietany, 6 dużych bułek z otrębami, sól, pieprz, 1 gałązka rozmarynu, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 marca (08:00)

    Składniki: 4 ciabaty, 300 g pomidorów, 130 g sera mozzarella, sól, pieprz, 60 g parmezanu, kilka listków świeżej szałwii albo łyżeczka suszonego oregano, 1-2 łyżeczki oliwy .

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 marca (13:05)

    Składniki na 10 porcji: ● 2,5 szkl. płatków owsianych ● po pół szkl. pestek dyni, orzechów laskowych i syropu klonowego ● 1/4 szkl. soku jabłkowego ● 2 łyżki oleju z pestek winogron ● łyżeczka cynamonu ● pół łyżeczki imbiru ● po 1/4 łyżeczki gałki muszkatołowej i zmielonych goździków ● sól ● po pół szkl. suszonych jabłek i żurawiny ● mleko roślinne ● świeże owoce.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (11:00)

    Skład na 4 porcje: ● 400 g fileta z kurczaka ● bagietka ● nieduża czerwona papryka ● 300 g pomidorków cherry ● 75 g liści szpinaku ● 1/2 słoiczka zielonego pesto ● 100 g sera grana padano ● sól i pieprz do smaku ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (11:00)

    Skład na 4 porcje: ● 350 g piersi indyka ● 300 g świeżego szpinaku ● cebula ● średniej wielkości pomidor ● 125 g sera mozzarella ● olej ● 75 g serka śmietankowego z ziołami ● 2 półbagietki z razowej mąki ● sól i pieprz do smaku ● suszony majeranek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0