Reklama
  • Piątek, 10 marca (08:00)

    Składniki: 4 ciabaty, 300 g pomidorów, 130 g sera mozzarella, sól, pieprz, 60 g parmezanu, kilka listków świeżej szałwii albo łyżeczka suszonego oregano, 1-2 łyżeczki oliwy .

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 marca (13:05)

    Składniki na 10 porcji: ● 2,5 szkl. płatków owsianych ● po pół szkl. pestek dyni, orzechów laskowych i syropu klonowego ● 1/4 szkl. soku jabłkowego ● 2 łyżki oleju z pestek winogron ● łyżeczka cynamonu ● pół łyżeczki imbiru ● po 1/4 łyżeczki gałki muszkatołowej i zmielonych goździków ● sól ● po pół szkl. suszonych jabłek i żurawiny ● mleko roślinne ● świeże owoce.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (11:00)

    Skład na 4 porcje: ● 400 g fileta z kurczaka ● bagietka ● nieduża czerwona papryka ● 300 g pomidorków cherry ● 75 g liści szpinaku ● 1/2 słoiczka zielonego pesto ● 100 g sera grana padano ● sól i pieprz do smaku ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (11:00)

    Skład na 4 porcje: ● 350 g piersi indyka ● 300 g świeżego szpinaku ● cebula ● średniej wielkości pomidor ● 125 g sera mozzarella ● olej ● 75 g serka śmietankowego z ziołami ● 2 półbagietki z razowej mąki ● sól i pieprz do smaku ● suszony majeranek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (10:05)

    Składniki: 20 dag konfitury żurawinowej , czerwona cebula, 100 ml octu jabłkowego , 2 jabłka, 3/4 szklanki cukru, pół łyżeczki imbiru, pół szklanki soku z pomarańczy, pół łyżeczki cynamonu, szczypta chili, chleb tostowy, 10 dag pasztetu, 2 łyżki żelatyny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 lutego (09:05)

    Składniki: 1 duża bagietka, 3 jajka, 1 czerwona cebula, kilka pomidorków rzymskich, 1 opakowanie anchois (lub koreczków helskich), 1/2 pęczka natki, oliwa , czosnek, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 lutego (09:05)

    Składniki: 1,5 szklanki mleka, 1 szklanka płatków owsianych, 2 duże dojrzałe gruszki, naturalny miód lub cukier trzcinowy do smaku, 1 łyżeczka mielonego cynamonu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 lutego (15:05)

    Składniki dla 4 osób: 4 kromki pieczywa tostowego • 15 dag sera mozzarella • łyżka masła • 4 łyżki koncentratu pomidorowego • łyżka oliwy • papryka słodka w proszku • szczypta chili • ogórek • 20 dag żółtego sera w kawałku • liście bazylii • sól • pieprz • posiekane pistacje lub inne orzechy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 lutego (15:05)

    Składniki dla 4 osób: 8 kromek chleba tostowego • dojrzałe awokado • pół pęczka natki pietruszki • 10 dag sera feta • 10 dag sera kremowego kanapkowego • 4 plasterki szynki • 2 rzodkiewki • oliwa • cytryna • pieprz • sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 lutego (15:05)

    Skład na 4 porcje: ● długa bagietka, 400 g pieczarek, 2 łyżki masła, 2 cebule, 200 g żółtego sera, łyżeczka suszonego oregano, sól i pieprz do smaku, olej do smażenia cebuli i pieczarek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0