Reklama
  • Środa, 11 stycznia (14:05)

    Składniki: 20 dag edamame (niedojrzałe strąki soi), 10 dag kremowego twarożku, łyżeczka masła sezamowego, 10 dag pistacji, sok z cytryny (do smaku), garść świeżej kolendry, pieprz. Przygotowanie:

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 grudnia 2016 (13:05)

    Składniki na 1 porcję: ● pół szklanki suchej kaszy jaglanej ● szklanka wody ● pół szklanki mleka ● szczypta soli ● garść drobnych rodzynek ● brzoskwinia lub inny świeży owoc ● łyżka naturalnego miodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 grudnia 2016 (08:00)

    Składniki: kilka kromek lekko czerstwego chleba, 2 ząbki czosnku, 4 łyżki masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 2 grudnia 2016 (08:00)

    Składniki:  800 g szpinaku w liściach  1 cebula  1 ząbek czosnku  1 łyżka posiekanej natki pietruszki  1 łyżka margaryny  sól  pieprz  gałka muszkatołowa  osiem kromek bagietki  100 g sera gouda w plastrach  4 duże jajka .

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (15:05)

    Składniki dla 2 osób: 2 jajka • 10 pomidorków koktajlowych • liście bazylii • 20 dag cienkiej kiełbasy lub parówki • 1 puszka krojonych pomidorów • 1 cebula • 2 ząbki czosnku • 1/2 papryki czerwonej • 1 łyżka oleju • 1 łyżeczka masła • zioła prowansalskie • czosnek granulowany • ostra papryka w proszku • 1 łyżeczka cukru • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (15:05)

    Składniki dla 2 osób: 2 jajka • 1 łyżka mleka • 1/2 łyżeczki masła • 1/4 brokuła • 1/2 zielonej papryki • 2 kromki ciemnego chleba • rukola • 1 łyżka sezamu • 2 łyżki oliwy • 1/2 łyżeczki soku z cytryny • 1/2 łyżeczki musztardy • czosnek granulowany • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (14:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 duża papryka czerwona, 1 duża papryka żółta,40 dag cukinii, 1 duża cebula,1 ząbek czosnku, 4 jajka, 250 ml mleka, 125 ml śmietanki kremówki 30 proc.,1 łyżeczka suszonego oregano, olej do smażenia, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 24 listopada 2016 (09:05)

    Składniki: 1 średni bakłażan, oliwa, garść listków rukoli, sól, garść pomidorków koktajlowych, 1 łyżeczka jasnego octu balsamicznego, musztarda, 2 dag parmezanu, 1 bagietka korzenna, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 listopada 2016 (11:05)

    3 jajka, 2 puszki tuńczyka w sosie własnym, 1 ogórek sałatkowy, 2-3 średnie pomidory, 6 łyżek majonezu, sól, pieprz, 12 kromek chleba pełnoziarnistego, kilka gałązek natki pietruszki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 listopada 2016 (11:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 łyżki margaryny, 1 łyżka mąki, 100 ml bulionu warzywnego, sól, pieprz, 100 ml mleka, 8 pszennych tostów, 4 plasterki żółtego sera (np. ementaler), 4 plasterki gotowanej, szynki, 4 jajka

    Czytaj więcej Komentarzy:0