Reklama
  • Czwartek, 10 listopada 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: Placuszki: 1 szklanka kaszy manny • 1 szklanka mleka • łyżka cukru • 2 jajka • 1 banan Dodatki: 2 banany • 3 łyżki płatków migdałowych • olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 10 listopada 2016 (13:05)

    Składniki dla 4 osób: 4 białe cienkie kiełbaski • puszka fasoli w sosie pomidorowym • 15 dag surowego boczku wędzonego • 4 jajka • 4 kromki chleba tostowego • 2 łyżeczki masła • olej do smażenia • natka pietruszki do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 listopada 2016 (15:05)

    Chcesz urozmaicić codzienne śniadania? Zamiast kanapek z szynką i serem podaj kromki posmarowane warzywnymi pastami. Są pyszne, niedrogie i łatwo można w nich przemycić sporą porcję witamin potrzebnych nam na cały dzień.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 listopada 2016 (14:00)

    Składniki na 8 sztuk: ½ małej cukinii, ½ bakłażana, 1 mała cebula, 6 dag sera feta, 4 jajka, 1 ząbek czosnku, 1 łyżeczka suszonej bazylii, 1-2 łyżki oleju, np. rzepakowego, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 2 listopada 2016 (13:00)

    Składniki: 2 duże jajka, 2 pomidory, pół czerwonej cebuli,  sól, świeżo mielony pieprz, 3 łodyżki natki pietruszki, 1 puszka tuńczyka w sosie własnym, 8 kromek pieczywa (najlepiej razowego), 2 łyżki nasion (słonecznik, dynia, sezam, siemię lniane), 2-3 łyżki majonezu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 2 listopada 2016 (10:00)

    Składniki: • 4 bułki (do wyboru: grahamki, żytnie, wieloziarniste) • 4 plasterki szynki wiejskiej lub boczku • 10 dag twardego sera żółtego do starcia • 4 duże jajka wiejskie • oliwa z oliwek • sól • pieprz czarny świeżo zmielony • bazylia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 17 października 2016 (14:00)

    Składniki: 2 jajka, łyżka masła (płaska), 1/2 dojrzałego awokado, dowolna zielenina: rzeżucha, szczypiorek, natka pietruszki lub kiełki, sok z cytryny, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 17 października 2016 (14:00)

    Składniki: 4 jajka, 2 cienkie parówki (dobrej jakości), 1/2 białej cebuli, 10 dag brokułu, 2 małe młode marchwie, 3 łyżki masła, natka pietruszki, sól morska, pieprz kolorowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 17 października 2016 (14:00)

    Składniki: 3 jajka, 4 bułki pszenne z sezamem, 20 dag kiełbasy wędzonej, duża cebula, 4 plastry żółtego sera, 1/2 łyżeczki słodkiej papryki, 1/2 łyżeczki tymianku, olej sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 17 października 2016 (14:00)

    Składniki: 6 jajek, 12 dag surowego boczku wędzonego (najlepiej w plastrach), 1/2 strączka chili, 15 pomidorków koktajlowych, 5 dag startego żółtego sera, łyżeczka słodkiej papryki, olej lub oliwa, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0