Reklama
  • Wtorek, 25 czerwca 2013 (08:18)

    Pół filiżanki płatków owsianych lub orkiszowych, filiżanka mleka sojowego, ryżowego lub migdałowego, dwie łyżki nasion konopi lub chia (szałwii hiszpańskiej), łyżeczka miodu (naturalnego!) lub syropu klonowego, maliny, jagody, borówki amerykańskie. Płatki ugotuj na mleku do miękkości. Dodaj nasiona oraz miód do smaku. Udekoruj owocami.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 10 czerwca 2013 (13:53)

    Składniki: • 6 jajek • 2 ogórki małosolne • pół żółtej papryki • 1 pomidor • 1 łyżeczka majonezu • 1 łyżeczka musztardy • szczypta curry • sól • pieprz do smaku • siekany szczypiorek i koperek .

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 maja 2013 (11:07)

    Podstawowe składniki na 12 porcji: 30 dag szynki (w plasterkach) 20 dag tłustego twarogu po kilka gałązek koperku i natki Dodatkowo: 3 ogórki konserwowe, 3–4 łyżki majonezu albo gęstej kwaśnej śmietany, 1 łyżeczka soku wyciśniętego z cytryny, sól, świeżo mielony biały pieprz, limonka, borówki oraz tymianek do dekoracji. Przygotowanie: 20 min Porcja: 180 kcal. 1. Ogórki konserwowe pokrój w drobniutką kosteczkę. Zioła opłucz, osusz, posiekaj. Twaróg utrzyj z majonezem albo kwaśną śmietaną

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 maja 2013 (10:48)

    SKŁADNIKI (4 porcje): 2 łyżki musztardy francuskiej, 1 łyżka płynnego miodu, 1/2 pęczka koperku, 1 długi ogórek, 4 liście sałaty, 15 dag wędzonego pstrąga, 8 kromek pieczywa razowego, 10 dag śmietankowego serka do kanapek, 1/2 pęczka koperku. Przygotowanie: Musztardę wymieszaj z miodem. Koperek opłucz, odłóż kilka gałązek do dekoracji, resztę drobno posiekaj i dodaj do sosu. Ogórek dokładnie umyj i pokrój w cienkie plasterki, odłóż osiem do dekoracji. Sałatę opłucz,

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 maja 2013 (10:45)

    Jestem mamą 4-letniej Oliwki, która uwielbia pomagać mi w kuchni. Gotowanie stało się moją pasją od niedawna. A to masełko od razu „zadomowiło” się na naszym stole.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 maja 2013 (16:07)

    Wymieszaj: płatki owsiane, płatki kukurydziane, posiekane orzechy (laskowe, włoskie, migdały), nasiona (np. słonecznika, sezamu czy dyni), rodzynki, pokrojone drobno suszone owoce (śliwki, jabłka, morele). Proporcje składników? Dowolne! Możesz także dodać nieco cynamonu. Taka mieszanka doskonale sprawdzi się jako dodatek do jogurtu naturalnego, a wraz z nim zmieni się w wyjątkowo sycące, zdrowe i lekkostrawne śniadanie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0